Coming home .
Thursday 26 July 2012 @ 09:22 | 0 notes






Assalamualaikum . 




Haha tapi dah tak macam ni dah sekarang :\





Rasa macam disayangi kan kalau kita susah ada kawan yang tenangkan kita . Kita menangis kita cari katil kawan tumpang kesedihan . Kita menangis kita cari bahu kawan nak galas kesedihan sama sama . Rasa macam diri dihargai bila semua ambik tau keadaan kita .  Terharu dak ? hewhew . Selama aku tanggung kesedihan ada kawan kawan yang membantu . Ada kawan kawan yang paksa kita bercakap sebab takmau tengok keadaan kita macamtu . Alhamdulillah masih ada manusia yang macamtu . Terima kasih :') 

Ehh macam macam gila aku dengaq . Junior aku semua ambik berat haha . Sebelum balik rumah tadi ramai yang cakap ceni , kak AI sabaq nahhhh nerhh ==' Btw dah masuk 7 ramadhan . Azam tetap diteruskan , nak habiskan 30 juzuk Insya Allah ;)



;O


 Memang hang meyakinkan aku .
Tapi kata kata manusia buat hati aku takut nak berhadapan dengan kenyataan .
Terima kasih .