Sweet sour .
Friday 1 June 2012 @ 14:32 | 0 notes

Assalamualaikum


Macam takdee kene mengenenye pun sweet sour tu haha =='
Ehhh kekadang ada masa kita mesti terimbau kenangan lama , kan ? Yeahhh I miss the old time .
Maybe di sebalik suatu kejadian mesti ada cerita .
Mengungkap seribu satu cerita . dah rasa meluat jangan teruskan (;
Dan dalam setiap pertemuan ada kisah disebaliknya .


Hai awak .

syarat-syarat sebelum membaca :
  • tisu berada di tangan kanan , tak cukup letak tangan kiri haha .
  • buka mata seluas luasnya .   
  • sedia untuk kembali kepada masa lampau :p             

Memori lama terungkap kembali :)
  • Ehhh ingat dakk kita pernah kelas sekali ? hang duduk hujung tingkap belah sana aku duduk hujung tingkap belah sini . tapi time tu hang nak usha awek laen bro , aku pun hati keraih lagi haha -,-
  • Ehhh ingat dak hang pernah suruh anis kejut aku tidoq haha ? Kayyy aku malu sebenaqnya >.<
  • Ehhh ingat dakk hang pernah mai duduk depan aku dekat bilik KHB ? time tu aku soqang ja yang ambik perdagangan . Ceqing k ceqing --'
  • Ehhh ingat dakkk kita pernah pi kursus sarjan sekali ? Yeahhh aku rindu time tu . Masa tu kita dua pi tanpa menyiapkan kerja kursus geografi haha .
  • Ehh ingat dak lepas kita balik kursus keluaq pekataan ni . *Shamira* . Erghh masa tu kita tak ambik peduli sangat .
  • Ehhh ingat dakk kita pernah pi jadi helpers dekat Kuala Sala sekali . Ada time tu hang terpaksa balik awal sebab hang kena pi Tasik Bera . Masa hang nak balik hang mai habaq kat aku and laju ja air mata aku turun tapi aku tahan . Kuat kan aku ? PUIII =='
  • Ehhhh ingat dakk hang aku selalu kiqim salam dekat hang and hang balas . Makin meningkat peratus aku untuk jatuh hati kat hang haha .
  • Ehhh ingat dakk hang pernah kirim muffin untuk aku ? Haha terima kasih . 
  • Ehhh ingat dakk hang pernah panggil aku keluaq kelas semata mata nak bagi keychain .Errr aku terkejut , ingatkan lupa aku dah haha -,-
  • Ehh ingat dak hang pernah offer nak angkat beg merah aku masa rombongan haram  tapi aku tak bagi :p
  • Ehhh ingat dakk kita penah keluaq makan dengan cikgu zaharudin dengan cikgu jat . Aku duduk sebelah hang and sampai sekarang cikgu jat panggil aku dengan nama hang . Ehhh satu lagi , hang makan banyak :p
  • Ehhh ingat dakk aku pernah jadi MC masa perhimpunan . Lepas habis ja assembly aku menangis , aku malu dengan hang , Tapi hang kata ingat apa yang hang selalu pesan , kan ? :)
  • Ehhh ingat dak surat hang yang panjang berjela jela sebab hang tak dapat nak pi jadi helpers dengan aku . Sweet ahhh hihi .
  • Ehhh ingat dakk lagi ayat nie ? " Hang tak perlu terang kat aku , tak semestinya kita memiliki tapi satu hari kita taktau . aku tau hang frust tapi sedikitpon oqang tu tak buang hang dari hidup dia . kalau dia lain habaq . dia try jadi yang dulu . please lah , tak perlu dok frust sangat . bukan hang kena reject teruih sayang . nerhhh :)" Hahaha *katupmuka*
  • Ehh ingat dakk lagi 31/12/2011 . Hang lupa aku cubit 360 darjah .
Kalau hang suruh aku tulis semua mau terlucut tangan aku . Ni yang mana aku mampu ingat . Ingatan aku kuat lagi wehhhh ==' 

Mula mula dulu aku payah nak tafsir apa sebenaqnya perasaan hang . Ehhh kadang kadang ramah terlebih dengan aku tapi kadang kadang aku lalu sebelah pandang sebelah mata pun dak . Aku pun dah tulis pahat dalam hati hang main main . Aku pun tak ambil peduli tapi selalu lah jugak kirim pesanan dekat orang untuk hang . Hang pun lebih kurang ja . Ehhhh dulu kalau hang lalu selalu qeling tengok hang tapi hang selalu buat muka seqius mananya aku tak seqiyau ? Aku pun takut nak menegur . Ehhh sampaila kita habis PMR , tetiba ja hang datang mendekatkan diri hang . Rasa macam pelik tapi anggap hang kawan ja . Aku pun tau hang masih sayangkan orang lain sebab aku pernah tanya . Agak hancur luluh hati aku time tu . Memang pengakuan straight kena panahan jantung hati semua ada . Hang semakin lama semakin rapat dengan aku . Sampai satu hari aku pernah reject hang , aaa lebih kurang lah haha . 

Utusan dari hati .

Terima kasih untuk persahabatan/perhubungan yang terjalin antara kita .
Terima kasih kerana terima saya seadanya . 
Terima kasih jugak sebab tahan sakit hati awak *mana nak sanggup nak marah kan ? Haha
Terima kasih sebab selalu dengar ja apa yang saya membebel . Gilaaa takmau dengaq , nak mampuihh ? Haha
Terima kasih jugak atas kata kata semangat yang awak bagi . *Dalam buku merah* hihi .
Terima kasih jugak sebab selalu dengaq cerita saya . Ehh bosan dak ? Berani kata bosan =='
Terima kasih kerana menenangkan hati saya bila saya marah . 
Terima kasih jugak sebab selalu teman saya walau takdak depan mata . 
Terima kasih jugak sebab selalu ambil kisah pasai saya . 
Terima kasih jugak sebab keluarkan duit awak untuk belanja saya . Haha , mana mintak pun :p
Terima kasih atas kepercayaan yang awak beri . 
Terima kasih untuk segalanya . 

Ehhh banyak dak kasih yang awak terima ? Takpa ikhlas dari hati hihi :*
Bnayak lagi sebenaqnya tapi biaqlah semua tersimpan dalam ingatan saya sendiri . 
Sorry sorry sorry sory sorry sorry untuk segalanya . 
I love you I miss you . 155 days . 5 months 


kbye .